čtvrtek 26. března 2020

Recept na FIT jablečné muffiny s burákovým máslem


Dneska to bude opět článek o jídle, respektive půjde o recept, který jste si sami odhlasovali na mém Instagramu, takže tady ho máte. Ukážu vám, jak si připravit snad ty nejvláčnější jablečno-arašídové muffiny, jaké jsem kdy jedla. Jen si musíte dávat pozor na přesný poměr ingrediencí, jinak budete mít těsto naopak dost suché. Na výborné chuti to ale ovšem neubere a taky po nich nebudete muset mít takové výčitky, protože tento recept neobsahuje žádné tučné věci - až na arašídové máslo, ale to je přeci zdravý tuk, no ne? Tak pojďme na to!

Ingredience:


Burákové máslo samozřejmě můžete použít klasické a nebo například s příchutí. Mě se osvědčilo do muffinů přidat burákové máslo s příchutí čokolády od Balíčku zdraví, odkaz na něj máte zde. Na tuhle várku jsem použila Brownie máslo od BIG BOY a musím říct, že ty předešlé mi chutnaly o něco víc. 

Postup:

1. Já si jako první zpracovala jablíčka, abych se s tím potom v průběhu pečení již nezdržovala. Oloupala jsem šlupku, jedno jablko jsem nastrouhala a druhé nakrájela na menší kousky. Odložila jsem si je bokem a šla se vrhnout na těsto. 


2. Ve větší míse jsem smíchala všechny "tekuté" ingredience - mléko, vejce, máslo a burákové máslo. A v menší misce naopak ingredience sypké, tudíž špaldovou mouku, třtinový cukr, prášek do pečiva a skořici. 


3. Následně jsem sypkou směs nasypala do tekuté, pořádně promíchala a přidala již předem připravené jablka. Pokud se vám náhodou stane, že budete mít těsto moc suché (přesně jako já na obrázku níže), můžete ho naředit ještě trochou mléka. 


4. Posledním krokem je přelét výslednou směs do košíčků a dát péct cca. na 20-25 minut na 200°C. Doporučuju si muffiny hlídat a okolo 20 minuty zkusit špejlí, jak na tom jsou. Pokud se špejle nebude lepit, můžete je vyndat. Várka by měla vyjít přesně na 12 košíčků, ale záleží samozřejmě, jak velké formy budete používat. 



A máme hotovo. :) 
SHARE:

2 komentáře

  1. Akorát toho burákového másla by mi bylo líto :D já ho strašně nerada někam dávám, protože je táák dobré a celkem drahé...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě v tom právě chutná a ty časy, kdy jsem si ho vzala jen tak a snědla půlku na posezení už jsou pryč, protože jsem se toho kdysi přejedla :D

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig