sobota 9. ledna 2021

Nepečený Kinder Bueno cheesecake

Ilustrativní obrázek

Konečně jsem byla schopna vám nafotit a sepsat tento recept na nejvíc boží Kinder Bueno cheesecake. Patřím mezi největší milovníky Kinder Buena (a taky Kinder Pingui, takže to si možná dáme příště) a nemohla jsem se s vámi o tento skvost nepodělit. Pokud jste zkoušeli můj Lotus cheesecake, tak tenhle bude v základu dost podobný a tím pádem i hodně jednoduchý na přípravu. Tak jdem na to!

Ingredience na korpus:

- 130g Bebe sušenek
- 60g másla

Jestli chcete cheesecake ještě o něco víc vytunit, tak do korpusu přidejte na jemno nasekané kousky Kinder buena. 

Ingredience na krém:

- 500g mascarpone
- 180 ml 33% smetany ke šlehání 
- 50g cukru moučka
- 100g kinder čokolády 
- 1ČL vanilkové esence
- 8g želatiny (+ 40 ml studené vody)
- Kinder Bueno 

Ingredience na polevu:

- Kinder Bueno
- rozpuštěná čokoláda

U polevy si můžete vyhrát podle svých představ - můžete celý cheesecake polít čokoládou, přidat šlehačku, anebo třeba lískové oříšky, tady už se meze nekladou. :)

Postup:

1. Prvním krokem bude samozřejmě korpus. Bebe sušenky jsem rzdrtila v mixéru a máslo rozpustila v mikrovlnce. Obě ingredience jsem smíchala dohromady a lžičkou přimačkala na dno formy (sklenice funguje taky skvěle). Počítejte s tím, že když bude máslo moc horké a sušenky moc rozdrcené, korpus se bude lepit. Pokud se tak stane, stačí ho dát na pár minut do lednice a poté opět lžičkou zapracovat do formy. 



2. Mezitím, co nám bude korpus ležet v lednici si připravíme krém. Ale ještě než se na něj vrhneme, si rozpustíme Kinder čokoládu. Můžete ji rozpustit klasicky v mikrovlnce a nebo jako já ve vodní lázni. Rozpuštěnou čokoládu necháme odpočívat. 


3. A jdeme konečně na ten krém. Ve větší míse vyšleháme dohromady mascarpone, cukr a vanilkový extrakt a poté přilejeme vychladlou rozpuštěnou čokoládu. Vše mixujeme ručním nebo stolním mixerem. 
Podle vaší chuti můžete přidat do krému více cukru nebo čokolády, pokud byste chtěli cheesecake více čokoládový. 


4. V jiné míse vyšleháme do tuha smetanu ke šlehání, kterou poté přidáme ke krému. Pokud chcete, aby cheesecake držel lépe svůj tvar, můžete přidat i želatinu. 


5. Do hotového krému jsem ještě přidala najemno nasekané kousky Kinder Buena. Doporučju tady ten krok přeskočit, pokud víte, že vám bude cheesecake ležet v lednici delší dobu. Protože oplatka za pár dnů navlhne a místo křupavého elementu by vám spíše přišlo, že jíte papír. :D 

6. Výsledný krém nalijeme do formy s korpusem a dáme alespoň na pár hodin ztuhnout do lednice. Já nechávám nejlépe celou noc. 


7. Ráno si cheesecake ozdobte dle libosti. Já ho polila jen čokoládou a přidala na něj kousky Kinder Buena, ale ještě lepší bude rozhodně se šlehačkou, kterou jsem momentálně doma neměla (i když jsem měla za to, že ji mám :D). Nicméně i přesto dort chutnal opravdu výborně! 


SHARE:

9 komentářů

  1. Pěkná kalorická bomba, ale mňaaaam, dala bych si. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalorická bomba to určitě je, ale jednou za čas někomu na narozeniny třeba to neuškodí :D

      Vymazat
  2. No tak tohle vypadá luxusně. Recept si uložím jestli můžu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si říkala, že to je kalorická bomba :D ale Bueno miluji, takže bych se toho ujedla!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo, to je snad nejluxusnější nepečený dort.
    Jestli to nebude vadit, asi si vypůjčím recept a někdy ho zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úžasně. Můžu se jenom zeptat jak velkou formu jsi použila? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Panebože, mňaaaaaam!! Ale pěkně kalorická bomba. :D

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig