středa 10. února 2021

Recenze řady Curcuma Clear od Neutrogeny

Asi to všichni, co máte suchou nebo citlivou pleť znáte. Červené fleky, anebo loupající se mapy po celém obličeji. Tohle všechno má za následek mráz, chladnější období a popřípadě i menší přísun tekutin. A asi ani nemusím zmiňovat, že zkouškové ve spojení s blížícím se odevzdáním bakalářky, taky zanechá na pleti svoje. Neutrogena mi nedávno zaslala k vyzkoušení jejich novou řadu Curcuma clear, která je vhodná právě pro citlivou pleť se sklonem k tvorbě pupínků a já měla možnost ji pořádně otestovat.

Pro začátek jen zdůrazňuji, že tento článek není finančně sponzorován! 

Řada obsahuje:

1. Micelární odličovací gel s kurkumou 

2. Čistící pěnu 

3. Hydratační krém

4. Osvěžující hydratační mlhu 

Všechny produkty z nové řady mají poměrně výraznou vůni kurkumy, takže pokud nejste fanoušci parfémovaných produktů na obličej nebo nemáte rádi kurkumu, tak tohle asi úplně nebude pro vás to pravé ořechové. Pro mě to byl ze začátku taky docela nezvyk a přiznám se, že mě při prvním použití kurkuma lehce štípala v nose, protože většina produktů, které doma mám jsou bez parfemace. Rychle jsem si na vůni ale zvykla a teď už ji při používání produktů ani nevnímám. 

Kurkuma, kterou celá řada Curcuma clear obsahuje, má protizánětlivé a antioxidační účinky a právě zánět je při tvorbě pupínků či akné hlavním problémem.  Díky kurkuminu se ranky na pleti hojí rychleji a zároveň dokáže pleť zklidnit a zmírnit její zarudnutí. 

Svou rutinu začínám VŽDY důkladným čistěním pleti. Tenhle krok nepřeskakuju ani ráno ani ve dny, kdy třeba nejsem nalíčená. Pleť je potřeba vyčistit, protože i přes noc se na ní usazují různé nečistoty. Pokud jsem nalíčená, použiju jako první micelární odličovací gel. Název i jeho konzistence ale trochu klame, opravdu se jedná o gel, ale používá se spíše jako odličovací mléko. Poprvé, co jsem jej zkoušela, jsem si dala jednu pumpičku do ruky a snažila se ho s pomocí vody rozpěnit, ale nic se nedělo. Tak jsem ho zkusila krouživými pohyby rozpěnit na tváři s pomocí Forea, ale stále nic. Jako bych ani žádný produkt nepoužila, což mě upřímně trochu nakrko. :D Nenapadlo mě si přečíst návod na zadní straně balení, což jsem samozřejmě měla udělat hned, protože jsem se dozvěděla, že je gel potřeba nanést na tampónek. No a bylo po problému. Pleť krásně odlíčená a připravená na další krok.

Pokud mám zrovna den, kdy jsem doma nebo se mi na sebe nechce dávat make-up, použiju pouze čistící pěnu. Sama o sobě sice dokáže odstranit i make-up, ale já ji raději používám na nenalíčenou pleť. A když už jsem nalíčená, první pleť odlíčím gelem a až následně použiju pěnu na dočistění. Velké plus za mě je, že z pumpičky vychází rovnou samotná pěna (jak vám asi už došlo z názvu :D). Obzvlášť u suché pokožky je zásadní nanášet již napěněný gel, protože některé odličovací gely mají tendenci lehce vysušovat. 

Namočím si obličej, do dlaně dám dvě pumpičky pěny a rozprostírám ji po obličeji krouživými pohyby. K čištění pleti jsem zvyklá už několik let používat Foreo, ale vyčistit se dá pěkně i s pomocí rukou. :)

Pleť mám důkladně vyčistěnou, takže přichází řada na pořádnou dávku hydratace. Upřímně jsem se zprvu bála, že tento krém nebude dostatečně hydratující, protože má opravdu lehkou gelovou texturu, u které jsem si říkala, že je vhodnější spíše na léto, ale velmi mile mě překvapil. Hutné krémy mám ráda, obzvlášť v zimním období, ale nemám ráda ten lepkavý pocit, které některé z nich zanechávají. Krém z řady curcuma clear se rychle vstřebává a lepkavého pocitu se opravdu bát nemusíte, spíše naopak. Pokud ho hned dostatečně nerozetřete, vstřebá se a ani nebudete vědět, že jste si na pleť nějaký krém nanášeli. A jestli je vaše pleť po vyčistění lehce zarudlá, krém ji krásně zklidní. 


Nezapomeňte si dávat krém také na krk a dekolt, protože právě až tam obličej končí. :)

Finálním krokem je použití hydratační mlhy, která dříve nanesený krém zafixuje a pleti dodá ještě více hydratace. Mlha má více využití a může se použít třeba na osvěžení ráno či kdykoliv během dne. Vrstvení produktů se určitě nebojte, jen nechte každý z nich chvíli vstřebat než použijete další. :)

Na Neutrogeně mám ze všeho nejradši, že její produkty opravdu splňují to, co by měly dělat. Ať už se jedná o pečující produkty na pleť, anebo produkty na tělo. Závěrem vám sem přidávám fotky, na kterých můžete sami posoudit, jestli je vidět nějaká změna nebo ne. Časový rozdíl mezi fotkami samozřejmě není až tak velký, ale sama za sebe pár drobných změn vidím a to především v hydrataci pokožky. Snažím se teď i víc pít, potom co jsem si všimla, jaké se mi na čele tvoří vrásky, takže věřím, že i to dost pomohlo. Taky si můžete všimnout zmenšených póru zejména v oblasti nosu. Věřím, že kdybych měla pleť spíše problematickou s větším sklonem k tvorbě pupínků, rozdíl bude rozhodně vidět více. Pupínky se mi dělají jen po zkouškovém nebo nějak více psychicky náročném období a když jsem řadu začala zkoušet, měla jsem pouze pár doznívajících jedinců na čele, čehož si můžete na fotce z 28. ledna všimnou, pokud se na čelo zaměříte. 

Finálně tuto řadu hodnotím velmi kladně a rozhodně v budoucnu plánuji produkty po spotřebování dokoupit. Pro velkou spoustu z vás bude nejspíše rozhodující i samotná cena, která je v tomto případě více než příznivá, protože se produkty dají koupit v jakékoliv drogérii. Nejvíc jsem si oblíbila čistící pěnu a hydratační krém, který podrážděnou pokožku dokáže okamžitě zklidnit a zároveň dodat požadovanou hydrataci. Bez čeho bych se určitě obešla je micelární odličovací gel, ale spíše z důvodu preference micelárních vod, které používám raději. 

A co vy a Neutrogena? Vyzkoušeli jste někdy nějaké produkty od této značky, anebo máte přímo zkušenosti s jejich Curcuma Clear řadou? :) 
SHARE:

4 komentáře

  1. Já Neutrogenu objevila teprve v říjnu, kdy jsem si koupila v Rakousku micelárku, se kterou jsem nadmíru spokojená. Momentálně mám kosmetických produktů poměrně dost, ale Neutrogena je značka, ke které se rozhodně vrátím, jen co vypoužiji to co potřebuji. A třeba sáhnu zrovna po této řadě, páč mě docela zajímá.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Já Neutrogenu fakt miluju, jejich Hydro Boost řada je moje stálice a jejich produkty na pleť mi fakt vyhovují :) Teďka ještě dost pokukuju po jejich nové řadě Bright Boost, která mě dost zaujala, ale sama toho mám teď taky dost, takže první musím dopotřebovat :D

      Vymazat
  2. Od Neutrogeny jsem zatím zkoušela jen čistící gel, ale byla jsem s ním maximálně spokojená! Věřím, že i tyto produkty jsou super a moc ráda je také zkusím - díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je čistící gel z řady Hydro Boost pecka, mám ho na bytě v Brně a budu pak hned kupovat nové balení až mi dojde :D

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig