středa 14. dubna 2021

Organizing my makeup desk


Už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych si měla nějak přeorganizovat a uspořádat svůj toaletní stolek. Sice mám ve všem pořádek, ale s přibývající pečující kosmetikou se mi pomalu ale jistě začal zahlcovat. Pak jsem jednoho dne narazila na Aliexpressu na super vychytávku - otočný organizér na kosmetiku, který jsem si hned musela koupit!

Pro představu, takhle nějak vypadal můj toaletní stolek dříve. Prostě všeho všude moc! Bylo mi jasné, že bych si musela koupit těch organizérů hned několik, abych tam vecpala všechno. Nakonec jsem se udržela a koupila jsem si jen jeden, na zkoušku. Hlavní pro mě totiž bylo mít své produkty ze skin care rutiny pohromadě. 

Otočný organizér jsem kupovala zde za cenu 15,60$ (v přepočtu asi 340,- Kč). Sice si připlatíte necelé 3$ za poštovné do České republiky, ale co jsem tak koukala, tak většina jiných vyšla dost podobně a tento měl nejvíc hodnocení i prodaných kusů. Navíc co si budem, ale necelé čtyři kilča za takový organizér, to je fakt pecka, u nás bych ho sehnala za 2x, ne-li 3x takovou cenu. 

Zprvu jsem měla lehké obavy z toho, jak přijde zabalený. Přeci jen se jedná o klasický plast, který je dosti náchylný k poškození či prasknutí. Dodání bylo ale skvělé a organizér byl zabalen opravdu pečlivě, jenom jsem nečekala, že si jej budu muset složit sama a ještě ke všemu s návodem v čínštině :D. Naštěstí to nebylo nijak složité a zvládla jsem to udělat podle obrázků, popřípadě je foto návod přímo u prodejce. 

Jakmile jsem organizér poskládala, tak jsem se ještě nějakou dobu hrála s rozmístěním produktů, aby se tam vlezlo všechno a bylo to tip top. Finální výsledek se mi moc líbí a alespoň mám konečně všechnu svou skin care dokupy na jednom místě. A vřele bych ho za tu cenu mohla doporučit i vám. :) 

SHARE:

4 komentáře

  1. Vše máš krásně zorganizované! Potřebovala bych si také udělat pořádek v kosmetice a tímto článkem jsi mě namotivovala! D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je doslova království, krása! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. A to jsem si myslela, že mám hodně kosmetiky, vedeš :D Jinak ten organizér je za mě super, já mám zatím malé, ale také z Ali.

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/>Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, tak to je boží.. takhle to vypadá fakt skvěle. :))

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig