neděle 29. března 2020

Get to know me - Q&A


Věřím, že mě spousta z vás zná díky YouTube a nebo Instagramu. Ale pro ty z vás, co tu se mnou nejsou od mých začátků (jestli to někdo vydržel, tak mimojiné fakt tleskám :D), jsem sepsala speciálně tento článek s Q&A. Najdete tady jak základní otázky, tak i trošku osobnější, na které se dost často ptáte. No nic, jdeme na to!..

O mně

Kolik ti momentálně je?

V lednu jsem oslavila 22 let. 

Kde žiješ?

Dalo by se říct, že mám dva domovy. Pořád bydlím u rodičů, ale jelikož studuju vysokou školu v Brně, tak trávím většinu času na bytě právě tam. 

Co studuješ?

Studuju na VUT v Brně, konkrétně obor Ekonomika Podniku.

Máš nějakou brigádu?

Mám jich hned několik. :D Když nebudu počítat YouTube, ze kterého mám samozřejmě taky nějaké peníze, tak mám brigády dvě. Ta hlavní je v Croppu, kde dělám prodejní asistentu a ještě chodím vypomáhat za bar do Olympie. 

Jak dlouho jste s přítelem?

Cca. rok a půl. Fu, docela to utíká. :D 

Chtěla bys mít rodinu?

Momentálně o takových věcech moc nepřemýšlím a abych byla upřímná, děti nemám zrovna moc v lásce, takže jakmile co vystuduju, mám v plánu si pořídit nějakého čtyřnohého mazlíčka a pak se uvidí.


YouTube & Blog 

Kdy ses rozhodla si založit YouTube kanál a proč?

S myšlenkou založení YouTube kanálu jsem si pohrávala v hlavě docela dlouho, pak jsem se jednoduše jedno léto nudila a řekla si, že to prostě zkusím a uvidím, jestli mě to vůbec bude bavit. Je to už pár let zpátky a nelituju ničeho. 

Proč ses rozhodla si založit blog?

Možná to někteří z vás neví, ale ještě před samotným YouTubem jsem měla blogů hned několik. :D Vždycky mě bavilo psát a minulý rok pro mě byl tak nějak zlomový, kdy jsem si řekla, že si založím pořádný blog, kam vám budu moct dávat vše ostatní, co se na kameru nevleze. A co si budem, občas jsou některé věci lepší sepsané dokupy v přehledném článku než sesmolené ve zbytečně dlouhém 10 minutovém videu. 

Kolik peněz ti YouTube vydělává? Dokáže tě to uživit?

YouTube beru hlavně jako koníček a zajímají mě spíš trošku jiná čísla než ty, které se objevují na kartě "zpěněžnění", ale samozřejmě je to super odměna za ten čas a práci, kterou YouTube obnáší. Ale jelikož neberu YouTube jako svůj hlavní zdroj obživy, tak ne. :)

Nepřemýšlela jsi o založení Tik toku?

Teď v karanténě o tom začínám dost uvažovat. :D Sice mě tato platforma nikdy ničím nezaujala a spíš se při sledování některých videí cítím trapně než abych se nad nimi popadala za břicho, ale takhle to bylo doposud se vším (Facebook, YouTube, Instagram). Takže si myslím, že Tik Tok bude mít brzo svůj velký průlom a podle mě v něm nějaká budoucnost určitě je. 

Oblíbené YouTube kanály/Blogy?

Ráda se občas kouknu na Kačku Kladivovou, Get the Louk a nebo Peťana, ale pravidelně nesleduju už nikoho. V poslední době si radši pustím seriál na Netflixu, takže mě na YouTube musí něco opravdu zaujmout, abych to zapla. Jo a ještě miluju podcasty od Ládi Sinaie. 
Co se blogů týče, tak mám nejradši VogueHaus, Aprés-chic a Little Kao. 

Na co fotíš a v čem upravuješ fotky?

Všechny fotky fotím převážně na svůj iPhone 11 a upravuju v Lightroomu. Točila jsem o tom samostané video, tak sem přikládám odkaz.


Cestování/Jídlo

Jaké země jsi už navštívila?

Rakousko, Itálii, Velkou Británii, Francii, Chorvatsko, Mallorcu, Egypt, Nizozemsko, Maďarsko, Polsko, Řecko a New York. To je zatím asi vše. 

Kam by ses chtěla podívat?

Mým asi největším snem je udělat si road trip po USA. A taky bych jednou ráda navštívila Hawaii. 

Nejhorší cestovatelský zážitek?

Nejspíš jet lag, kdy mě břicho bolelo tak moc, že jsem myslela, že budu muset do nemocnice.

Oblíbené jídlo?

Všechno z italské a vietnamské kuchyně. 

Co naopak nemůžeš ani cítit?

Houby a jakékoliv vnitřnosti. 

Oblíbené restaurace a kavárny v Brně?

Z restaurací Diandi, Go Brno a Ca phe co a z kaváren Coffee trail, jednoznačně.

SHARE:

2 komentáře

  1. Je to pár dnů, co jsem na Tebe narazila na YouTube - konkrétně na video o silhani. A chci Ti jen napsat, ať si z hloupých lidí a komentářů nic neděláš!jsi krásná holka ( v tom videu ti to neskutečně sluší!)jsem stejne stará jako ty,a mám vážně radost ( po shlédnutí pár vlogu) že vím konečně o někom, kdo to má v hlave srovnany a nechová se na 15 ( což mi přijde že spousta holek v tomhle věku co natáčí/píšou blog se tak chová, a to mi opravdu nic nedává) takže mám radost že konečně můžu sledovat normálního vrstevníka :) Jen jsem chtěla říct ať se nenecháš rozhodit, ať si věříš, a hlavně ať pokračujes dál ve vlozich protože jsou super! Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, moc děkuju za krásný komentář, takové mi vždycky dokážou vykouzlit úsměv na tváři a zlepšit den, tak ještě jednou moc děkuju! :)

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig