neděle 25. srpna 2019

NA SKOK V PRAZE


Když jsem ještě chodila na střední a už pomalu přemýšlela, kam budou moje kroky směřovat po maturitě, tak jsem se zapřisáhla, že v Praze nikdy vysokou školu studovat nebudu, natož abych tady někdy bydlela, protože se mi jednoduše tohle město nelíbilo. Jelikož pocházím z dost malýho města na Moravě, tak je to pochopitelné. Praha na mě byla strašně velká, nepřehledná, davy turistů mě děsily a říkala jsem si, že sama bych se tady určitě ztratila. S odstupem času, kdy jsem do Prahy začala jezdit úplně sama (a to hlavně díky spolupráci s Maybelline, za kterou jsem dodnes nejvíc vděčná!), tak se můj pohled na tohle město úplně změnil a já ho čím dál víc miluju!
Po půl roce, kdy jsem tady byla naposled, jsme se s přítelem rozhodli, že si do Prahy uděláme výlet - a to hlavně kvůli koncertu Billie Eilish, který byl naprostá BOMBA! [duh]

A tak jsme si v pondělí ráno udělali snídani ještě u nás na bytě v Brně a v 10:50 odjeli Flix busem směr Praha. Co vám budu, studentská sleva je fakt něco božího, protože jet z Brna do Prahy za 20,- Kč je sen, když neemáte pravidelný příjem. Za necelé 3 hodinky jsme přijeli na Florenc a odtud se vydali metrem směr Prosek, kde nás ubytovala Kubova teta se strýcem. Asi vás úplně nebudu zahlcovat tím, co jsme dělali ještě ten den, protože nemám velice žádné fotky. Tak jen ve zkratce. Na oběd jsme měli kuřecí řízky, pak si šli projít Kampu, dostali se až k Národnímu divadlu a odkud jeli na Smíchov za naším kamarádem a dali si pár pivek. 
A konečně tu máme úterý! [yaay]

Po snídani jsme vyrazili na metro a jeli na zastávku Vyšehrad, no a já samozřejmě cestou tam už přemýšlela, co si dáme na oběd [haha, klasika]. Celý den mělo pršet, takže jsme si pro jistotu vzali i deštník, naštěstí se ale ukázalo sluníčko a pršelo až když jsme přijeli domů. S Kubou jsme byli docela překvapení, že na Vyšehradě nebylo moc turistů, což nám samozřejmě nevadilo ale, že jo. Udělali jsme si fakt hezkou procházku, protože jsme nikam nespěchali a prošli vše, co jsme chtěli. 



Šaty: NA-KD
Kabelka: Mango 
Hodinky & náramek: Daniel Wellington (při koupi hodinek budete mít 50% slevu na náramky + dalších -15% s mým kódem "Prostebozi")
Boty: Puma Cali 


Zastavili jsme se taky v Bazilice sv. Petra a Pavla. Platí se zde jednorázový vstup 50,- Kč (my platili studentský za 30,- Kč za jednoho). 


Z Vyšehradu jsme sešli schody a rozhodli se, že si projdeme Náplavku. Něco takového mi v Brně fakt chybí - projížďka po Vltavě na šlapadle, víkendové ranní trhy a nebo večerní posezení s kamarády a výhled na nádhernou Prahu. So, maybe one day!

Po fakt dlouhé procházce jsme se konečně dopajdali do našeho oblíbeného bistra - Wokina. Snad vždycky, když jsem v Praze a mám možnost, tak se sem stavím. Pokud tuhle síť ještě neznáte, tak se jedná o asijské bistro, nabízí jen nudle, které si ale skládáte sami. Vyberete si z jejich nabídky nudlí, masa (mají i krevety či tofu), zeleniny, omáčky a posypu. Zaplatíte tu něco okolo 150,- Kč, ale cena se také dost odvíjí od toho, kolik ingrediencí si poručíte. 




Vím, že tohle není úplně ta nejvábnější fotka, ale přísahám, že to bylo fakt výborný! [haha] Dala jsem si nudle "senlek", krevety, pak choi, teriyaky omáčku a jako posyp jsem si vybrala drcené arašídy a smaženou cibulku. Jelikož tam nudle připravují přímo pro vás a do krabičky je dávají hned z pánve, tak to kolikrát trvá než vám pořádně vychladnou. My si je jednou vzali s sebou na Náplavku a byly horké ještě, když jsem tam přišly. Takže doporučuju si krabičku takhle rozevřít, aby vám nudle rychleji zchládly.


Po výborném obídku jsme se ještě stavili do Starbucks a dali si Iced coffee latte.  Počasí venku vypadalo všelijak, takže jsme chvíli poseděli a kafé si vklidu vychutnali. 


Kolem 4 jsme jeli zpět na byt, vzali si lístky a jeli do Harfy, kde jsme měli sraz s dalším kamarádem z Prahy a dali jsme si tam další kafčo (ten den už třetí). Ještě než jsme se vůbec dostali do O2 arény, tak jsme potkali asi 5 holek, které byly oblečené úplně stejně jako Billie a fakt jsem kolikrát měla problém je vůbec rozeznat od pravé Billie. Dám Vám sem jen jedno video, i když popravdě mám odtud asi jen 4 videa, abyste se mohli podívat, jak šílené to tam bylo! 


A jak Billie sama řekla: "Tohle je jeden z momentů, který bychom si měli užít jen tady a teď, protože jeho vyjímečnost je v tom, že už se nikdy nebude opakovat." 


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig