neděle 1. září 2019

About



Vítejte na mém blogu! Spousta z Vás mě už určitě zná, hlavně z YouTube, kde jsem několik let vystupovala pod pseudonymem "Chick Lexi". S myšlenkou blogu přišla ale i změna jména a tak mě dnes na sociálních sítích najdete jako "Prostě Boží". 

Pro ty z Vás, co o mě slyší poprvé a nebo i pro ty, co mě již sledují, ale třeba nemají až takový přehled, tak bych se ráda představila. Mé pravé jméno je Božena - a z toho, jak už si někdo z vás mohl domyslet, vychází přezdívka Boží. Narodila jsem se v lednu, což znamená, že jsem znamení Kozoroha a musím říct, že to mou osobnost neskutečně vystihuje. Cílevědomost a introvertní povaha, takhle bych se ve zkratce shrnula. Momentálně mi je 21 let a bydlím v menším městě na Moravě. Jelikož ale studuji vysokou školu v Brně, tak mě od září do května potkáte spíše tam. Mimo všechny seminárky, prezentace a projekty ve škole chodím taky do normální práce, takže jsem neustále v jednom kole - škola, brigáda, YouTube, Instagram a teď do toho ještě Blog. Já jsem se asi už fakt zbláznila. [haha]

Ale dost už o mě a teď něco o blogu, na který jste (doufám, že úmyslně) zabrouzdali. Předem říkám, že na blog nebudu přidávat články pravidelně, ale spíše když se něco naskytne. Chtěla bych vám dávat různé rady ohledně cestování - kde se najíst za dobré peníze, jak na levné letenky, na co nezapomenout, když jedete tam a tam atd. Mimo jiné bych sem také ráda přidávala příspěvky z mých samotných cest po světě (travel diary) a také něco z mého života. Takže to vlastně bude takový myšmaš nebo jak se dnes říká "lifestyle".
Tak to je asi tak všechno pro tohle intro. Pokud na mě máte jakékoliv otázky, tak mi můžete napsat buď sem, na můj Instagram a nebo se mi ozvat na mail: chicklexi98@gmail.com 


SHARE:

1 komentář

  1. Super blog! Skvělý fotky, text je čtivý a poutavý. Jen tak dál, těším se na další články! :)

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig