středa 11. září 2019

Upřímná recenze 100% mořského kolagenu Collalloc


COLLALLOC aneb 100% bioaktivní mořský kolagen švýcarského původu, který podporuje přirozenou krásu. Zlepšuje pokožku, potlačuje vrásky, napomáhá rychlejšímu růstu vlasů a posiluje klouby. Tohle je jen několik z mnoha účinků, které by vám měl Collalloc přinést. Ale opravdu se jeho účinky dostaví? To si ukážeme v tomhle postu, kde vám shrnu své postřehy a dojmy z mého měsíčního užívání. 

Jak jsem již psala na začátku postu, mořský kolagen je nápomocný při mnoha problémech. Ať už se jedná o vaši pleť, vlasy, klouby či například metabolismus. Nebudu vám sem vypisovat vše, ale pokud byste si chtěli počíst, tak stačí kliknout sem a dostanete se na jejich oficiální stránky, kde mají vše dopodrobna vypsané. Nicméně bych vám ráda jen shrnula pár faktů, než se dostanu k samotnému hodnocení produktu. Kolagen je bílkovina, která tvoří zásadní roli v lidksém těle, jenomže ho s přibývajícím věkem ubývá a od 40. roku života je na naprostém minimu. A to také urychluje proces stárnutí. Skvělá vlastnost kolagenu je, že si sám najde, co vám v těle chybí a soustředí se na místo problému. Takře pokud máte problém s klouby - zaměří se na klouby. Pokud máte problém s pletí - zaměří se na pleť apod. 


Jak se Collalloc užívá?
Jelikož se Collaloc prodává ve formě rozpustného prášku, tak jej stačí rozmíchhat ve 2 dl vody či v jakémkoliv jiném nápoji či například ve smoothie. Užívá se 1 sáček 1x denně a je poměrně jedno, jestli jej vypijete ráno, odpoledne či věčer, dělejte tak, jak to vyhovuje vám. Já se kolagen snažila pít vždy večer před spaním, protože by se podle všeho měl lépe v těle vstřebávat. Také je vhodné ke kolagenu uživat Vitamin C, který sám o sobě podporuje tvorbu kolagenu. Kolagen byste měli užívat alespoň po dobu 3 měsíců, abyste viděli nějaké pořádné změny, ale já mohu potvrdit, že už po pvním týdnu užívání jsem nějaké změny postřehla. 



Kolik stojí?
Collalloc vás výjde na 599,- Kč za jedno balení, kde se nachází 30 pytlíčků. Tudíž vám jedno balení vystačí na 30 dnů. Musím podotknout, že cena je opravdu přijatelná, pokud ji porovnám i s jinými značkami na trhu. 


Jsou zde nějaké vedlejší účinky?
Ne. Jedná se o 100% čistý mořský kolagen běz příměsí a umělých aditiv. Navíc je výroba šetrná k životnímu prostřední a je cruelty free. Nicméně se nedoporučuje dětem a těhotným ženám. 

Jaké změny jsem zaznamenala?
1. týden - Zaznamenala jsem, že se mi zlepšila celková kvalita nehtů. Nehty mi samy od sebe rostou docela rychle, jenže mají sklon k lámání se. Nehty jsem měla po cca. prvních 10 dnech opravdu pevnější  a odolnější. 
2. týden - Další změny jsem zaznamenala také na své pleti. Mám suchou a docela citlivou pleť. S akné jsem problém nikdy neměla, zato se mi ale dost často loupe okolí nosu a dělají se mi nehezké mapy. Přišlo mi, že po kolagenu jsem měla pleť celkově víc rozzářenou, vypadala zdravěji a také byla hloubkově hydratovaná
3. - 4. týden - V poslední řadě jsem zaznamenala změnu na svých vlasech. Od přírody mám špatnou strukturu i kvalitu vlasů a tak jsem je nikdy neměla příliš dlouhé ani lesklé. Nevím, jestli je to přímo kolagenem, protože jsem ve stejné době přešla na kvalitnější vlasovou kosmetiku a také začala brát Zinek (který by měl zamězit vypadávaání vlasů), ale vlasy mi přestaly tolik padat a také mi začaly růst rychleji než kdy dřív. 



Jsou zde nějaká negativa?
Všude na internetu se uvádí, že by přípravek měl být bez barvy a bez zápachu, ale s tím já musím lehce nesouhlasit. Při prvním zkoušení jsem ho rozpustila v obyčejné vodě a musím se přiznat, že se mi neskutečně nadavovalo z toho zápachu. Není z něj cítit žádná rybyna nebo nějaký chemický zápach, spíše mi to připomínalo léky, které jsem brala v dětství a už v té době se mi jejich zápach zprotivil.  Další věc je, že by se vám prášek měl pěkně v nápoji rozpustit a to mi se nedělo snad ani při jednom užití. Zkoušela jsem první prášek nasypat a až poté ho zalít vodou, zkoušela jsem i obrácený postup a pokaždé se mi v nápoji vytvořily cucky, které nešly ani rozmíchat. 
Jenomže teď, jak napotvoru, když vám to vše fotím a sepisuju své dojmy, jsem necítila žádný zápach, ani žádnou chuť a prášek se ve vodě rozpustil hezky. Tak nevím čím to je. Možná pytlíček od pytlíčku? A nebo je to tím, že jsem zbylé sáčky nechala ležet víc jak měsíc bez povšimnutí a kolagen se "uležel"? [haha] Kdo ví. 


Kdybych měla na závěr říct, jestli se vyplatí do kolagenu zainvestovat, tak podle mě určitě! Pokud máte nějaké větší problémy s pletí nebo s kloubama, tak za vyzkoušení určitě nic nedáte. Věřím, že po 3 měsíční kůře bych viděla ještě větší změny a určitě popřemýšlím o koupi dalších krabiček. A co vy, máte nějaké zkušenosti s přírodním kolagenem? :)

#notsponzored

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig