čtvrtek 17. října 2019

Krásy podzimního Brna na Kraví Hoře


Ahoj všem! Tak se po delší době zase vidíme, tentokrát s postem, který vás 100% naladí na podzimní náladu, protože bude plný krásných podzimních fotek, které jsme nafotili dnes s přítelem v Brně na Kraví Hoře. Na tomhle místě jsme oba byli poprvé, ale určitě ne naposledy. Pokud jste z Brna, tak asi víte, jak krásné to tam je a pokud plánujete Brno někdy navštívit a nebo pokud tohle čte nějaký student, co v Brně studuje, tak vám doporučuju si sem udělat procházku právě na podzim, protože si budete připadat jako v těch klasických filmových slaďárnách. 

Popravdě jsem se těšila na ten klasický deštivý a pochmurný podzim, kdy se jen zabalíte do deky, uvaříte si čaj a celý den se budete koukat na seriál nebo si číst. Jenže dnešní sluníčko a krásné počasí mě nabilo neskutečnou energií. Jak už jsem psala výše, s přítelem jsme si udělali procházku na Kraví Horu, kterou máme kousek od bytu. Už jen procházka tam byla sama o sobě dechberoucí - všude to hrálo barvama podzimu a paprsky sluníčka ty krásné barvy jen podtrhovaly. I ten krátký výšlap, co nám dal trochu zabrat stál za to [haha]. Představovala jsem si nějaký obyčejný parčík s pár lavičkama, ale jakmile jsme přišli na místo, byla jsem mile překvapena. Park je poměrně dost velký, s jezírkem, spoustou místa, kde si můžete hrát se psem a nebo pouštět draky. Ideální místo na procházku ve dvou, ale také na to pročistit si hlavu. 




Kabát: Zara 
Košile: New Yorker 
Koženkové kraťasy: New Yorker 
Boty: Karl Lagerfeld 
Kabelka: Tommy Hilfiger 



Přišli jsme kolem 5 a stihli i západ slunce, na který byl z vrcholku krásný výhled. "Golden hour" dělá na fotkách prostě svoje, co myslíte? :) Jinak všechny tyhle krásné fotky fotil můj přitel a já jsem z nich naprosto nadšená! 



SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig