sobota 7. listopadu 2020

Moje oblíbené seriály part 2


Krásnou sobotu! Mám tady pro vás po delší době pokračování článku s mými oblíbenými seriály, respektive se seriály, které jsem viděla v poslední době a dost se mi líbily. Jelikož mám teď poměrně dost času, když nechodím do práce a vlastně ani nijak jinam, tak jich tady bude opět poměrně dost, haha.
V minulém článku jsem vám doporučovala seriály hlavně z Netflixu, ale dneska tady mám i pár z produkce HBO. Tak jdeme na to!

When they see us


When They See Us, seriál podle skutečné události, který by měl vidět úplně každý. Záměrně ho dávám hned na první místo, protože mi ze všech nejvíc utkvěl v paměti a zanechal ve mě nejvíc myšlenek. Příběh pojednávající o partě nezletilých chlapců (The Central Park Five), kteří byli obviněni z brutálního znásilnění 28 leté new yorčanky v Central parku roku 1989. Proti chlapcům nebyly žádné důkazy, které by potvrzovali jejich vinu, ale i přesto jen na základě jejich barvy pleti prožili několik let ve vězení. 

How to get away with murder 


How To Get Away With Murder patří k těm seriálům, od kterých se nemůžete odtrhnout a musíte si pořád pouštět další a další díl (špatná volba před psaním bakalářky, ještě když má seriál 6 sérií o 15 epizodách). Příběh se víceméně točí pořád dokola kolem obhájkyně trestního práva a jejich studentů, kteří se zapletou do nejednoho trestného činu, ze kterého se jako zázrakem dokážou vykroutit. Ale podaří se jim to vždy? Skvělé krimi/drama, které ale nelze srovnávat s žádnou kriminálkou. Tenhle seriál popisuje veškeré případy z pohledu právního procesu a jak se z něj s pomocí geniální mysli a slova vaší advokátky dokážete vymluvit, třebaže jste vinni. 

Locked Up


Seriály ze španělské produkce mě začínají bavit čím dál víc a Locked Up jsem zkoukla jedním dechem. Hlavní hrdinka je obviněna z podvodu, který spáchala a který si musí náležitě odsedět ve vězení, kde jsou pravidla úplně jiná než v běžném světě, jak asi všichni víme. Už celá první série vás provede neskutečnou proměnou a uvidíte, jak se z něžného ptáčátka pomalu ale jistě stává nemilosrdná šelma. 

Emily in Paris


Pokud hledáte nějakou oddychovku u které nebudete muset moc přemýšlet, tak rozhodně doporučuju Emily in Paris. Seriál skvěle poukazuje na rozdíly mezi Francií a USA až si kolikrát budete říkat, že jsou ti francouzi fakt ujetí. Na mě měl tento seriál možná trochu rychlejší spád, ale pokud milujete francouzskou módu, Paříž a nebo opravdu pěkné chlapy, tak určitě stojí za zkouknutí. 

The Outsider


The Outsider z tvorby HBO inspirovaný stejnojmenným bestsellerem od Stephena Kinga rozhodně stojí za zmínku. Už od prvního dílu má seriál rychlý a napínavý spád a celou dobu tak nějak netušíte, co se vlastně sakra děje. Vše začíná vraždou jedenáctiletého kluka. Zezačátku se zdá, že je pachatel jednoznačně dopaden, když ale zjistí, že má neprůstřelné alibi a že na dvou místech najednou být nemohl, začne celý případ zavánět záhadou. 

Elite


Jak jsem říkala, španělské seriály mě začínají bavit čím dál víc a tady je další důkaz. Pokud jste viděli Money Heist (La casa de papel), tak vás seriál Elite zaujme už jen jejím obsazením. Zprvu se může zdát, že půjde o klasickou teenagerskou slátaninu, ale jedná se odost povedenou sérii. Seriál pojednává o partě studentů ze soukromé školy ve Španělsku, na kterou nastoupí tři studenti z chudých poměrů. Kromě jejich vztahů se ale řeší především vražda. V každém následujícím díle je divákům předána indície, kdo by mohl být vrahem, ale skutečný pachatel vás ve finále určitě překvapí. 

Lucifer


Přiznám se, že mě Lucifer zezačátku moc nebavil a celou dobu jsem si říkala, jak je jeho hlavní hrdina ješitný a byl mi až proti srsti. V půlce série se to celé přeomilo a já si ho neuvěřitelně zamilovala, hlavně ten jeho anglický přízvuk a jeho neustále "Bloody hell". Sám ďábel se připojí k detektivce, která pracuje na oddělení vražd a pomáhá jí s pátráním po vrazích, čímž se snaží vyřešit zároveň i svoje vlastní problémy. Osobně bych tento seirál přirovnala k trochu komediálnější kriminálce, protože se u některých scén pěkně nasmějete a nebo si možná i pobrečíte. 

Chernobyl



Z minisérie Chernobyl od produkce HBO vám bude běhat mráz po zádech. Příběh podle skutečné události, kdy na jaře v roce 1986 vybouchla jaderná elektrárna v ukrajinském Černobylu, zná asi každý z nás. Málo lidí si ale uvědomuje, jaké tahle katastrofa měla následky nejenom pro Ukrajinu, ale také pro okolní svět. 

Selling Sunset 


Selling Sunset bych rozhodně zařadila spíše do kategorie reality show a pokud si myslíte, že se budete ve většině případů kochat luxusními vilami, tak jste na omylu, protože je show z 80% drama. Je zde samozřejmě i spoustu záběrů na luxusní a honosná sídla za spoustu milionů dolarů, u kterých si kolikrát i říkáte, jak si to někdo může vůbec dovolit. Ale ve velké většině se show točí okolo realitních makléřek a jejich životů v LA. Pokud ale máte přesně takový typ pořadu rádi, tak můžu vřele doporučit. 

The circle 


The Circle je další reality show, která má na ČSFD překvapivě i slušné hodnocení. Jedná se o dost povedený sociální experiment, ve kterém účastníci komunikují přes síť s názvem Circle a po celou dobu vidí pouze profilovou fotku všech ostatních hráčů. Díky tomu si můžou vytvořit zcela novou identitu a přiblížit se tak výhře podvodem, o kterém nikdo nebude mít páru. 

SHARE:

1 komentář

  1. Co jsem viděla bych Lucifer a dívala jsem se i na The Circle to mě mega bavilo. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig