úterý 1. září 2020

Get to know me - Q&A #2

Ahojte! Máme tady další díl ze série článků "Get to know me", kde vám odpovídám na vaše nejčastější otázky. Minule jsem zodpovídala jedny z nejzákladnějších pro ty z vás, co mě třeba neznají tak dobře jako ti, co mě už nějakou dobu sledují na YouTube nebo jiných sociálních sítích. Dnešní post bude trošku osobnější a věřím, že se o mě dozvíte zase něco nového. Opět je rozdělen do 3 kategorií: o mně, YouTube & Blog a Cestování/Jídlo. 

O mně

Jaké máš plány do budoucna?

No, můj zatím největší plán je obhájit příští rok bakalářku a udělat státnice :D Ale co se týče nějakých větších plánů, tak bych určitě chtěla pokračovat v navazujícím magisterském studiu a potom nejspíše pryč z Brna někam dál. Jestli to bude Praha a nebo zahraničí, to se uvidí až v budoucnu. 

Máš nějaké sourozence?

Mám. Dva starší bráchy, jeden nedávno slavil 40 a druhému bude v září 26.

Máš nějaké oblíbené roční období?

Oblíbené roční období nemám, spíše naopak mám ráda všechny a na každém dokážu najít něco, díky čemu se pak těším až začne. Takže právě teď se už nemůžu dočkat až začne podzim. 

Jak jste se s přítelem poznali? 

Známe se už dobrých pár let (cca. 7) a vždycky jsme spolu vycházeli dobře a byli kamarádi. Potom se to jednoho dne nějak přehouplo a už to bylo. :D 

Na tvém Instagramu občas vídám pejska, ten je tvůj?

Ne, ten patří rodičům, ale vídám se s ní docela často, protože ještě pořád jezdím k našim, když nejsem zrovna ve škole a nebo v práci v Brně. 

Bydlíš na privátě a nebo na kolejích?

Momentálně bydlím na bytě, ale zažila jsem si i koleje. A to byl můj nejhorší rok. :D Ale pokud vám nevadí sdílení pokoje s někým koho neznáte, ztráta soukromí a hluk, tak do toho běžte. 


YouTube & Blog 

Přemýšlela jsi někdy o tom, že s YouTube skončíš?

Myslím si, že každého občas přepadne myšlenka, že s něčím skoncuje, když se mu třeba zrovna nedaří, takže ano, přemýšlela. Občas si dávám od natáčení i pauzu, když toho mám zrovna hodně. Většinou když jde o nějaké náročné zkoušky ve škole a nebo v létě, kdy chodím do práce. Často tak kolikrát načerpám spoustu nové energie a taky nápadů na nová videa. 

Chodí ti často hejty nebo jiné nenávistné zprávy?

Se zprávami tohoto typu naštěstí moc zkušeností nemám a když už se někdo najde, tak to většinou směřuje na moji oční vadu, ale takovým poznámkám se jen zasměju a neberu si je nijak k srdci. 

Řekla bys, že ti YouTube nebo celkově sociální sítě změnily život?

Nemám až takové čísla, abych si dovolila tvrdit, že mi YouTube změnil život od základů. Ale získala jsem díky němu skvělé zkušenosti, podívala se na místa, na které bych se jinak nikdy v životě neměla šanci dostat a vytvořila si kontakty, které se v budoucnu určitě budou hodit. 

Co říkalo tvoje okolí na to, že natáčíš? 

Já začala ještě v té době, kdy u nás moc lidí netočilo a lidi se na to koukali docela skrz prsty. Pamatuju si, že mi zezačátku psalo i spoustu slečen, že by chtěly také začít, ale bojí se výsměchu ze strany spolužáků nebo kamarádů. Já jsem naštěstí taková, že se ničím moc nenechám rozhodit, takže tohle mi nikdy starosti nedělalo a když se našel někdo, kdo se tomu posmíval, tak jsem to jednoduše neřešila a nechala to plavat. Na druhou stranu jsem ale spíše získala od okolí uznání a pochvalu za dobře zpracovaná videa. 

Plánuješ se YouTubu/Blogu věnovat ikdyž budeš starší?

Člověku se samozřejmě s přibývající věkem mění i jeho priority. Dříve jsem se YouTubu věnovala mnohem víc, protože na něj bylo také více času. Takže si myslím, že jednoho dne to určitě skončí. Momentálně mě to ale stále baví a naplňuje, takže se tomu určitě plánuju ještě nějakou tu dobu věnovat. I když kdoví, sociální sítě se každým dnem posouvají více a více dopředu a je dost možný, že za pár let už YouTube nebude sledovat vůbec nikdo. 

Jaká byla nejhorší nabídka spolupráce, kterou jsi kdy dostala? 

Toho je víc. :D Mezi ty nejhorší patří nabídka spolupráce na erotické prádlo (která mi přišla, když mi bylo teprve 17) a mezi jejich podmínky samozřejmě patřila i názorná ukázka prádla na sobě, takže to jsem okamžitě zamítla. 
A druhá mi přišla minulý rok, už si přesně nepamatuju, co to bylo za značku, ale jednalo se o parfémy. Když jsem slušně napsala, že zájem nemám, protože už mám rozplánovaná a natočená videa dopředu, tak se pán majitel urazil a začal mě osočovat. První mail byl výsměch, jak takovou spolupráci nemůžu vzít a že jsem přišla o 50 tisíc a pár dnů poté mi přišel mail s tím, že jsem anonymně napsala někomu pod video komentář, kterým haním jeho značku a že to bude vymáhat soudně. To už jsem se trochu nasrala, protože jsem s tím samozřejmě neměla nic společného a odepsala mu na to svoje. Díky bohu si to nejspíše vzal k srdci, protože se pak už neozval. 

Cestování/Jídlo

Měla jsi v plánu někam letět tento rok?

Na začátku června jsme měli letět s Kubou na týden na Maltu, bohužel ale jsme byli nuceni to kvůli situaci zrušit a díky bohu, nám za letenky vrátili peníze. Měli jsme ještě v plánu festival v Salzburgu, který se také nekonal, takže jsme to přesunuli na další rok a doufáme, že tentokrát už vše vyjde. 

Máš v plánu tento rok ještě nějakou cestu uskutečnit, pokud to bude možné?

Určitě bych ráda jela za Kubou, který je momentálně na půl roku v Salzburgu. Jinak žádné plány zatím nemám ani nic plánovat nebudu. Sice bych se ráda někam dál podívala, ale není na to vhodná doba. 

Co si s sebou zabalit do příručního zavazadla?

Na tohle téma jsem sepisovala samostatný článek i video, takže pokud nevíte, co si s sebou můžete zabalit, jaký rozměr má mít příruční zavazadlo a nebo kolik kosmetiky si můžete vzít, tak přikládám odkaz. :) 

Omezuješ se nějak v jídle?

VŮBEC! Jídlo miluju, takže si dávám co chci kdy chci, ale samozřejmě s mírou. 

Oblíbená skladkost?

Sladkosti už moc nejím a rozhodně bych nedokázala sníst celou čokoládu na posezení. Když mám chuť na sladké, tak si dám radši nějaké ovoce a nebo domácí buchtu. Ale čemu fakt neodolám je Kinder pingui a Kinder bueno. :D 

Zkoušíš ráda nové věci a nebo si dáš většinou už něco, co máš osvědčené?

Nejsem moc člověk, co by rád experimentoval, takže si většinou radši dám osvědčenou klasiku. Když mi ale někdo něco doporučí, tak i ráda vyzkouším něco nového. 

SHARE:

1 komentář

  1. To ti závidím, že na sladké moc nejsi, já bych se ho mohla užrat. Jinak pokud se něco nepo.. tak mi jedeme příští týden k Salzburgu na jezera, ne že bych tam tento rok už nebyla, ale má to tam své kouzlo, to nikdo nezapře a je stále co objevovat.

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig