pátek 9. října 2020

Moje oblíbená pečující kosmetika


Ahoj! Dneska mám pro vás menší kosmetické okýnko, ve kterém bych vám ráda představila pečující produkty na pleť a vlasy, na které nedám dopustit a které splňují i moje nejsložitější požadavky. Samozřejmě musíte brát v potaz, že co sedí mě, nemusí sedět i vám, protože každý máme jiný typ pleti nebo strukturu vlasů. Takže pokud máte pleť mastnou a problematickou, tak v tomto článku asi moc nepochodíte, protože já jsem přesný opak s pletí suchou jak Sahara. :) 

Taky ráda používám věci ze stejnojmenné řady, aby se opravdu dostavil slibovaný efekt, takže se prosím nedivte, že se tady objeví dost produktů od stejné značky nebo dokonce ze stejné řady. Produkty od značky Neutrogena, Foreo a Authentic Beauty Concept jsem dostala ve formě barterové spolupráce, jen bych chtěla dodat, že tento post žádnou značkou sponzorovaný není. :) 

Péče o pleť 


O pleť jsem se začala pořádně starat teprve před rokem. Nikdy jsem neměla problém s akné a pupínky se mi tvořily jen sem tam, takže jsem z mého dřívějšího pohledu neměla ani důvod o ni nějak více pečovat a používala jsem maximálně denní krém. S přibývajícím věkem si ale začínám uvědomovat, že péče o pleť je opravdu klíčová. A proto do mojí každodenní rutiny patří hned několik parťáků, bez kterých se dnes  už jen stěží obejdu. 


Každé ráno a večer si pleť čistím čistícím gelem, abych se zbavila make-upu a také všech nečistot, které se mi na tvář přes noc dostanou. Nejvíc jsem si oblíbila čistící gel od značky Neutrogena z jejich řady Hydro Boost pro suchou pleť. Dost často se mi u jiných produktů stávalo, že jsem po vyčištění gelem měla pleť hned suchou, ale díky obsahu kyseliny hyalurovoné, která pomáhá udržet pleď hydratovanou se mi to u tohoto produktu neděje. Navíc má praktické balení s pumpičkou, která vám nadávkuje přesné množství produktu, takže se nemusíte bát, že by rychle ubýval. 



Ráno se neobejdu bez krému. Jak jsem už několikrát zmiňovala, pleť mám dost suchou, takže opravdu potřebuje pořádně hydratovat. Water gel od Neutrogeny má příjemnou gelovou konzistenci, která se rychle vstřebává a nezanechá pleť mastnou a těžkou. Navíc díky gelové textuře je gel na obličeji příjemně chladivý a pleť krásně zklidní. 



Neopomenu ani krém na oční okolí, který je s přibývajícím věkem čím dál víc užitečnější. Díky chladivému efektu také redukuje známky únavy, rychle se vstřebává a musím se přiznat, že mě kolikrát po ránu probudí víc než šálek kávy, haha. 

Sleeping cream

Poslední favorit z Hydro Boost kolekce není nic jiného než noční krém. Tenro Sleeping cream je spíše považován za masku díky jeho hutnější konzistenci. Navzdory tomu se krém do pleti okamžitě vstřebá a zanechá ji krásně hydratovanou. Pokud nemáte rádi opravdu hutné krémy, které na pleti zanechávají často velkou vrstvu a nějakou chvíli trvá než se vstřebají do pokožky, tak si myslím, že vám tento produkt bude  více než vyhovovat. 

Textilní maska 

Nejsem úplně fanoušek masek na obličej, protože nemám ráda jejich následné smívání. Proto mám nejradši klasické textilní masky, které můžete lehce sundat a přebytečné sérum ještě pořádně vmasírovat do pleti. Vyzkoušela jsem poměrně velké množství značek, od nejlevnějších, přes ty dražší z parfumérie až po korejské masky. A nejvíce ze všeho mi vyhovuje již zmíněná Neutrogena, která je velmi cenově dostupná a navíc ji seženete snad v každé drogerii. 



Co používám na každodenní bázi a nedokázala bych si bez toho už představit čištění pleti je FOREO. Já používám konkrétně FOREO Luna Mini 3, kterou vlastním už něco přes rok. Vím, že tuhle mašinku považuje velká skupina lidí za poměrně dost předraženou záležitost, což je pravda. Musím naprosto souhlasit, že přístroj za 4 000 Kč není nic levného, ale podle mě se její investice určitě vyplatí.  Pleť dokáže hloubkově vyčistit už během 30 sekund a opravdu už hned po prvním použití poznáte obrovský rozdíl. Před lety jsem zkoušela čistící přístroj s kartáčem z umělých štětin a měla jsem po něm vždycky zarudlý obličej jako paviání zadek, což po Foreu rozhodně nemám, takže můžu doporučit všemi deseti i na citlivou pleť. 



Na odlíčení očního okolí a rtěnky používám dvoufázový odličovat od Ziajy. Dokáže odlíčit i voděodolný make-up nebo tekuté rtěnky, které drží na rtech jak přikované. Navíc pleť nedráždí, ale spíše ji zklidňuje. 


Jediná maska na obličej, kterou jsem si za poslední měsíce hodně oblíbila je Bubble maska od značky LR. Jak už z názvu vyplývá, na obličeji se vám vytvoří pěna díky Bubble boosteru, který zvýší přísun kyslíku a vytvoří tak bublinky. Nejenomže je maska zábavná, ale opravdu s pletí i něco dělá. Má detoxikační účinky, takže dokáže odstranit odumřelé kožní buňky a všechny nečistoty. Navíc se krásně vstřebá a zbytky stačí  jen lehce opláchnout vodou. 

Péči o pleť bych chtěla završit čistícím pěnivým krémem opět od značky FOREO. Při jeho prvním použití jsem si myslela, že kamarádi nebudeme, ale dala jsem mu opětovnou šanci a podle mírně špinavého obalu si můžete sami domyslet, kolik mi ho zbývá (ano, už jsem skoro na dně). Tenhle čistící krém spadá sice do dražší cenové kategorie, zato vám ale garantuju, že vydrží opravdu dlouho. 

Péče o vlasy


Přesouváme se do kategorie vlasy. Tohle téma bude aktuální asi úplně vždycky, protože snad každá jsme si alespoň jednou v životě přála mít krásně dlouhou a zdravou kštici. Někdo na to má geny a někomu trvá i dlouhou řadu let než mu vlasy narostou do požadované délky. Já spadám rozhodně do té druhé kategorie, i když si v poslední době zakládám spíše na jejich kvalitě než na délce. Vlasy mám od přírody vlnité a dost jemné, takže nerostou prakticky vůbec a je třeba jim věnovat řádnou péči, aby nevypadaly jako "pochcaná sláma". Také mám dost citlivou pokožku hlavy, takže 99% šamponů z drogerie používat nemůžu, protože mě po nich hlava neskutečně svědí a dělají se mi lupy. 

Mezi moji úplně nejoblíbenější značku patří Kérastase. Jejich šampon Résistance Bain Extentioniste na podporu růstu vlasů je můj největší svatý grál! Používám ho už bezmála rok a doma mám minimálně  5. balení. A když říkám doma, tak opravdu doma (u našich a ne na bytě v Brně), takže na fotce bohužel chybí. Nicméně mi moje kadeřnice dala na vyzkoušení i jejich nové produkty značky Authentic Beauty Concept, konkrétně šampon a kondicionér z řady Hydrate pro suché vlasy a tvarující krém, které mému oblíbenému Kérastase dost šlapou na paty. 


ABC si zakládá na autenticitě, jejich produkty jsou veganské a neobsahují parabeny, sulfáty ani silikony. Všechny tyhle nežádoucí složky jsou nahrazené plodinou znavou guar. Jedná se vysoce koncentrované produkty, takže vám stačí opravdu málo, abyste napěnili celou hlavu. Produkty z řady Hydrate obsahují extrakt z manga a bazalky, takže vlasy dokážou krásně oživit, což sama můžu potvrdit. Od té doby, co tyto dva produkty používám, tak se mi moje vlasy zdají více vyživené, poddajné a zkrátka více spokojené. 


Dále jsem dostala na vyzkoušení také Tvarující krém, který jednak pomáhá vytvářet přirozenou strukturu vlasů a zároveň je chrání před tepelnou úpravou. Produkty od ABC bohužel neseženete online, ale je třeba si je zakoupit v autorizovaném kadeřnictví, kde vám určitě poradí i se správným výběrem. Pokud jste z okolí Uherského Hradiště, tak doporučuji kadeřnictví M&M, kde budete mít na jakýkoliv produkt od Authentic Beauty Concept s kódem "bozkam10" slevu 10%. :) 

Kadeřnictví M&M


U vlasové péče zůstaneme ještě chvíli, protože je tady stále pár produktů, které bych vám chtěla doporučit. 



Pokud chcete svým vlasům dodat lesk, tak určitě koukněte na BC Bonacure Oil Miracle Argan Oil od Schwartzkopf. Já ho nejčastěji používám po samotném stylingu - pár kapek si rozmasíruju v ruce a prohrábnu s nimi konečky vlasů. Obsahuje arganový olej, který vlas uhlazuje a dodává mu lesk. Nemusíte se ale bát, že byste pak měli vlasy hned mastné, pokud si na hlavu tedy nevylijete půlku balení. 

Čas od času chci svým vlasům dopřát pořádnou hloubkovou péči v podobě masky a nebo zábalu z arganového oleje. Nejvíce se mi osvědčila značka Renovality, jejíž arganový olej mám už asi třetí v řadě. Dávám ho buď na suché a nebo lehce vlhké vlasy od kořínků a většinou nechám působit celou noc. Arganový olej zároveň používám na pleť jako večerní masku a nebo na lokální suchá místa. 


Mimo tvarujícího krému od ABC používám na tepelnou úpravu také sprej od Schwarzkopf Professional Osis+ Flatliner. Vlasy nezatěžuje, ale zároveň je dokáže zkrotit. Ve zkratce - za málo peněz hodně muziky. :) 

Parfémy


Poslední kategorie, kterou jsem se sem rozhodla zařadit, jsou parfémy. Vím, že zrovna parfémy úplně do pečující kosmetiky nespadají, ale nehodí se mi ani do článku s dekorativní kosmetikou a samostatný článek o nich by byl asi hodně krátký, haha. Nejsem tip člověka, co by měl doma 20 druhů parfémů, takže bych vám ještě v rychlosti ráda představila dvě vůně, které mám moc ráda. 

Klasika všech klasik - Chloé. Myslím, že tuhle jemnou a nevtíravou vůni bude znát asi každá jedna z nás. Má orientálně-květinové složení a její flakonek je prostě úžasný! Tahle vůně ve mě evokuje francouzskou eleganci a řekla bych, že se hodí k jakékoliv příležitosti i na běžné nošení. 



Moje nová oblíbenkyně s názvem Idole od Lancome je prostě láska. Oproti jiným parfémům od Lancome není tak sladká a těžká, ale spíše decentnější a květinovější. Jediná nevýhoda je ve flakonku. Do kabelky skvělý tvar, který nezabere moc místa, ale jakmile se ho budete snažit postavit, tak začne být dost nestabilní. Ale ani tento fakt nevyrovná to, že tu vůni miluju. Další velké plus je to, že je znovu doplnitelná. 

A jaké jsou vaše produkty, na které nedáte dopustit a kupujete si je stále dokola? :) 

SHARE:

2 komentáře

  1. Já mám zkušenost akorát se ziajou a tím arganovým olejíčkem. :) Jinak tato kosmetika jde zcela mimo mě prozatím. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ziajy bych toho chtěla vyzkoušet více, máš s něčím zkušenosti? :)

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig