středa 28. října 2020

#autumnvibes Outfit


Krásný den všem! :) Není žádné tajemství, že podzim naprosto zbožňuju a tento rok jsem si jej zamilovala snad ještě víc než kdy předtím. Přesvědčit se o tom můžete zejména na mém Instagramu, protože zrovna podzim, dle mého názoru, dokáže celou fotku krásně oživit. Sluníčko se prodírá korunami stromů, listí hýří barvami a člověk díky tomu nabere ještě nějakou energii než začne doopravdy přituhovat. 

Ne vždy je ale podzim takový, jak jsem ho před chvílí vylíčila. Vím, že spoustu lidí zažívá s příchodem podzimu depresivní období a proto bych v tomhle článku chtěla zůstat u toho krásného slunečného počasí. Jedním z těch slunečných dnů byl i ten dnešní, ze kterého vzniklo pár fotek, které tady s váma prostě musím sdílet. 


Většinu věcí mám od značky s.Oliver, kteří mi nabídli spolupráci formou barteru pouze přes Instagram, ale outfit se mi zalíbil natolik, že jsem se rozhodla vám ho ukázat i tady na blogu. 

Teddy kabátek

Ten jsem si oblíbila hned na první pohled a jeho největší výhoda je, že je oboustranný! Takže jakmile začne pořádně mrznout, stačí ho jen obrátit naruby. 


Červený rolák

Pouzdrová sukně


Boty mám již několik let z Primarku, kde jsem je kupovala asi za 10 a stále drží. A kabelku jsem vám ukazovala v Haulu na YouTube, kde na ni také najdete odkaz. 

Tak co říkáte na outfit? A která fotka se vám líbí nejvíce? :)

SHARE:

2 komentáře

  1. Moc ti to sluší a krásně si to ladila k té podzimní atmosféře. Od značky nic nemám, ale kousky mě zaujaly.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig