čtvrtek 31. prosince 2020

New Year's Resolution

Nikdy jsem nebyla člověk, co si dává pravidelně na konci každého roku novoroční předsevzetí, ale tento rok jsem se rozhodla udělat výjimku a pár jsem si jich sepsala. Doufám, že se mi alespoň pár z nich podaří po celý rok dodržovat nebo se k některým vůbec dokopat. Proto si je pro jistotu raději ještě vytisknu nebo napíšu někam, kde je budu mít stále na očích. 


Myslím si, že žádné z výše napsaných předsevzetí nemusím více objasňovat, jen bych se chtěla pozastavit u prvního, nad kterým přemýšlím už poměrně dlouhou dobu. 
V poslední době se pro mě sociální sítě staly spíše závazkem než radostí a uniknutí z každodenní reality. Popravdě už mi lezly na mozek myšlenky typu "Tady by byla hezká fotka na Instagram!" a nebo "Tohle by vypadalo pěkně do videa, ale vlastně to ani nepotřebuji.", které se objevovali častěji a častěji. Chci, aby se pro mě Instagram stal místem svých vzpomínek a momentů, na kterých mi záleží a ne nástrojem mé mysli, kdy budu mít špatné svědomí pokaždé, když pár dnů nevyjde žádná fotka. A tohle bych chtěla v roce 2021 změnit nejvíc, protože existují mnohem důležitější věci, nad kterými by se měl člověk pozastavovat, než je Instagram. 

A co vy a novoroční předsevzetí?

SHARE:

2 komentáře

  1. Přeji Ti aby se tvé předsevzetí vyplnily.:) Já si je nedávám, spíše si stanovuji sny a cíle. Například naučit se lépe německy, na čem už pracuji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, naučit se jazyky se v této době rozhodně hodí :)

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig