středa 18. prosince 2019

Tipy na balení vánočních dárků


Dneska pro vás mám další rychločlánek, tentokrát na téma balení dárků. Já osobně dárky strašně ráda balím, a když mě někdo z rodiny poprosí, jestli bych mu/jí nepomohla, tak jsem všemi deseti PRO! Ale vždy to tak nebylo a i já si pamatuju dobu, kdy jsem s balením dárků dost zápasila. Nejhorší bylo, když jsem si balicí papír ustřihla bez přeměření a pak se divila, že kousek dárku zpoza papíru vyčuhuje. Nojo, vsadím se, že tohle známe asi všichni. Takže pokud patříte mezi ty, co neví, jak správně zabalit dárek, tak jste tady správně a čtěte dál.

Jsem puntičkářka, takže musím mít udělané vše do detailu. Tomu taky tak trochu odpovídá moje výbava na balení dárků, která mimo balicí papír, nůžky a izolepu obsahuje spoustu mašlí, samolepek či krabic, kam často dávám měkké dárky, protože co si budem, ale věci v pevném obalu se líp balí. 


Balicí papír, samolepky a krabice: Tiger
Stužky: Seženete kdekoliv
Jmenovky: Pepco 

1. Krok
Ten je snad ze všeho nejdůležitější. Dřív než začnete balicí papír stříhat, odměřte si, kolik jej vůbec budete potřebovat! Nejlepší je si dárek položit na rozložený papír a jeho koncem dárek jakoby obmotat (viz. foto). Teď už víte, že vám balicí papír na dárek vystačí, takže můžete stříhat.


2. Krok 
Aby dárky vypadaly zabalené ještě líp, tak vždy přehnu jeden okraj balicího papíru tak, abych zarovnala všechny nerovnosti, které vznikly při střihání. no a následně stačí tento okraj přilepit izolepou k druhému. 


3. Krok 
Tahle část se může zdát být složitá, ale jakmile si ji odzkoušíte na jednom dárku, další už vám půjdou jako po másle. Jako první jakoby stlačím vrchní část papíru směrem ke zdi dárku a poté ohnu obě dvě strany postupně (z obrázku to bude snad lépe vidět, špatně se to popisuje). Vytvoří se tvar "šipky", kterou stačí opět jen přilepit izolepou. Stejně postupuju i na druhé straně no a je hotovo. 


Podle libosti můžete dárek obvázat stužkou, nalepit na ni mašli či nějaké samolepky a samozřejmě nezapomeňte napsat, pro koho je dárek určen, aby se vám náhodou nepomíchaly.




SHARE:

2 komentáře

Blog Design Created by pipdig