pátek 13. prosince 2019

Vánoční trhy v Brně


Taky jste na tom letos s vánoční náladou na bodě mrazu? Ať se snažím, jak se snažím, tak pořád ne a ne se pořádně vánočně naladit. Nejspíš je to tím, že poslední roky je pro mě období před Vánoci dost hektické kvůli škole (vysokoškoláci asi pochopí) a nějak mezi všemi těmi zápočty, projekty a seminárkami není čas myslet na Vánoce a to jsem si vždycky pouštěla koledy už na konci léta a nad dárkama začala přemýšlet snad ještě dřív. Ale jelikož si k nám do Brna kamarádi udělali výlet, tak jsme si řekli, že je vytáhneme na trhy a rovnou si je sami taky projdeme, když jsme je letos ještě neviděli. A musím říct, že je to tady opravdu úžasné! 


Nevím, jestli jsme měli štěstí nebo spíš smůlu, že nám začalo sněžit, protože to docela nepříjemně štípalo do obličeje, ale alespoň to mělo tu pravou vánoční atmosféru. Začali jsme klasicky na Svoboďáku (Náměstí Svobody), kde se mi popravdě líbilo nejmíň. Stromeček je tady sice krásně nazdobený, ale mnohem hezčí mi přijde na Zelňáku (Zelný trh). 

Takže jsme Svoboďák jen rychle proletěli a namířili si to na Zelňák, kde je, jak už jsem výše psala, opravdu nádherný stromeček. Protože se blížila 9 hodina večer, většina stánků měla po celém dni už zavřeno, ale Turbomošt jsme si dali i tak. Pro ty, co neznají -  je to vlastně jablečný mošt se slivovicí, respektive jablkovicí a pokud nemáte rádi vůni pálenky, tak moc nedoporučuji. Já minulý rok dostala nechtěně dvojitou dávku a fakt to dobrý nebylo [haha]. Proto jsem radši volila jinou variantu. Turbokapra, kde je místo slivovice rum a to byla opravdu lahoda. Ještě takový menší detail, pro ty z vás, co v Brně nikdy nebyli. Pokud si budete chtít koupit svařák, Turbomošt apod., tak počítejte s vratnou zálohou na kelímek 50,- Kč, který si buď můžete nechat a nebo jej můžete vrátit než budete odcházet domů. 




Turbomošt nás pěkně zahřál a poslední zastávka bylo Dominikánské náměstí, které bych vám určitě doporučovala navštívit, Sice je nejmenší ze všech, ale je tam opravdu krásný Betlém, jenom opatrně, náměstí je trochu více do kopce a na sněhu to klouže. 



SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig