úterý 31. prosince 2019

Kam v Brně na nejlepší zákusky?


Na zákusky ani klasické dorty jsem nikdy moc nebyla, protože mi na nich vždy vadila ta klasická chuť cukru, kterou cítíte už při prvním kousnutí. Když jsem na nějaké oslavě, kde zákusky jsou, tak si dám jeden a mám sladkého dost na celý týden [haha]. Proto mám ráda kavárny, kde se snaží používat přírodní sladidla a jejich dorty nejsou příliš sladké. Pokud jste na tom stejně jako já, tak čtěte dál, protože mám pro vás super tip na cukrárnu v Brně.

Před nějakou dobou jsem poprvé navštívila cukrárnu Liselotte na adrese Vídeňská 18a, která si zakládá především na přírodních ingrediencích a čerstvé chuti. Dostanete se sem šalinou č. 2 přímo z Hlavního nádraží (Nástupiště 1. kolej) a pojedete cca. 7 minut na zastávku Nemocnice Milostrdných bratří a odtud je to přibližně minutka chůzí. 


Na této cukrárně se mi nejvíce líbí jejich sortiment, virtínu se zákuskama si budete prohlížet pěkně dlouhou dobu, protože mají v nbídce opravdové skvosty a už na první pohled poznáte, že si na nich někdo opravdu dal záležet. 


Byla nám doporučena maracujová tartaletka a Paris brest. Tartaletka mi možná chutnala o něco více, protože měla kyselkavou chuť a úplně se rozplývala na jazyku. Na paris brestu se mi nejvíce líbila jeho náplň, spolu s karamelovou polevou a oříšky. Asi vám tu vynikající chuť popisovat nebudu, to se prostě musí zažít. Co se týče kávy, tak jsem poměrně dost vybíravý člověk. V Brně jsme toho s přítelem prošmejdili už docela dost, ale nejvíce mi chutnalo cappuccino v Coffee Trailu, o kterém určitě také plánuji napsat článek. Ale zpět k věci, tímhle jsem chtěla říct, že tohle cappuccino k němu mělo sakra blízko, takže kafé za mě taky dobrý! Ceny jsou zde sice trochu vyšší (kafé za stejnou cenu jako všude jinde), ale kvalitu poznáte hned při prvním kousnutí. 


Myslím si, že fotku výše nemusím nijak více komentovat [haha]. Doporučila bych vám také sledovat Liselotte na Instagramu, protože třeba teď měli akci 2+1 zdarma, což si myslím, že se určitě dost vyplatí, protože můžete vyzkoušet tři jejich skvosty a ještě na tom ušetřit. :) Mimo zákusky tato cukrárna nabízí i makronky, dorty na zakázku a nebo famózní snídaně, které jsem teda bohužel ještě neměla tu šanci vyzkoušet, ale vždycky slintám nad jejich fotkami na Instagramu.


SHARE:

2 komentáře

  1. No Vídeňskou mám tedy přes celé Brno, ale možná si na to někdy vzpomenu, když pojedu kolem.. za mě stojí za vyzkoušení určitě Sorry, pečeme jinak, která je na rohu Mendláku a Václavské. Dorty mají dražší, ale je to zážitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, ale zákusky a prý i snídaně tam jsou famózní, ty taky plánuju vyzkoušet 😊 Jinak do Sorry, pečeme jinak jsme s přítelem jeli přes celé Brno už 3x a vždy tam měli plno, takže jsme to vzdali 😅

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig