pondělí 16. prosince 2019

Tipy na vánoční dárky na poslední chvíli 2019

Jestli jste na tom letos s vánočními dárky stejně jako já a taky je ještě nemáte všechny, anebo v tom horším případě jste tak trochu bez nápadu, tak tenhle článek je ušitý na míru přímo pro vás. Dneska jsem byla v centru Brna a pár věcí mi opravdu padlo do oka, takže jdeme na to. 

Začneme Tchibem, které nabízí opravdu spoustu dobrých vychytávek i v super designu. Najdete tu jak dárky pro muže a ženy, tak i dárky pro děti. Například teď mají edici Star Wars, kterou si myslím ocení i starší chlapci [haha]. 

Star Wars budík Přístroj na popcorn , Star Wars stolní hra

Co mě také zaujalo na první pohled byla jejich edice s mramorovým vzorem, s tím tam najdete fakt vše na co si vzpomenete, i povlečení samozřejmě. A super věc, která se 100% hodí do kabelky každé moderní ženy je powerbanka, která je i zároveň zrcátko!

Cestovní termohrnek ,  Zrcátko s powerbankou , Makeup organizér
Dále jsem navštívila obchod Celio*, do kterého bych bez kamaráda asi ani nepáchla, ale musím říct, že mě jejich sortiment velmi mile překvapil. Měli především hodně nápadité sety ponožek. Jediná nevýhoda tohoto obchodu je ta, že nemají e-shop (respektive mají, ale do Česka ani na Slovensko nezasílají) a také se jedná pouze o pánskou módu. 
Donuty , Sushi , Burger
Knížka je klasický dárek, co potěší úplně každého, kdo čte. Myslím si, že i ti, kteří nečtou zase tak moc často (jako třeba já) by byli nadšení z knížky, která popisuje například zákulisí jejich oblíbeného seriálu či zpěváka. Ale pokud víte, že by vaši blízcí knihu neocenili, tak co třeba taková desková hra? V dnešní době je výběr opravdu pestrý, ale kterou vybrat, aby byla něčím jiná a zajímavá, ale hlavně, aby nepřestala bavit hned po prvním kole? Tady je pár tipů, které jste mi radili vy sami. 

Desítka ,  Knížka Přátelé ,  Krycí jména

Mezi další deskovky, co jste mi doporučovali patří: Party Alias, Monopoly všeho druhu (Přátelé, GoT a teď je dokonce i Ulice), iKnow a za mě je super taky Kufr. 

V poslední řadě bych vám ráda ukázala obchod Placestore, kde najdete vše možné z české výroby. Ceny jsou zde sice trošku vyšší, ale rozhodně oprávněně. V nabídce mají šperky, přírodní kosmetiku a nebo papírenskou tvorbu. A tady mám pár fotek toho, co zaujalo mě.
Popruh na foťák
To do listy 
Svítící motýlek 
Božan - ekologický obal na potraviny 
A super je taky to, že Placestore nenajdete pouze v Brně, ale taky v Praze, Olomouci, Zlíně či v Uherském Hradišti. 
SHARE:

2 komentáře

Blog Design Created by pipdig