neděle 2. srpna 2020

Dokumenty na NETFLIXU, které opravdu stojí za zhlédnutí


Ahooj! Tak vás po delší době opět zdravím na svém blogu. Deštivých dnů jsme si v poslední době všichni užili dost a já tak měla čas pořádně zkouknout seriály na Netflixu. Mimo to jsem samozřejmě chodila i do práce, abyste si nemysleli, že nedělám nic jiného. [haha]
Každopádně, pokud jste taky milovníci všeho, co se odehrálo podle skutečných událostí a nebo máte rádi dokumentární pořady, tak tento příspěvek je přímo pro vás, protože mám pro vás tipy na dokumenty, které opravdu stojí za to vidět a nad kterýma se budete zamýšlet ještě dlouho po jejich zhlédnutí. Tak jdeme na to! 

I AM A KILLER 

Už jen podle názvu asi většina z vás uhodne, o co v této dokumentární sérii půjde. Každý díl pojednává o  vězni, který byl obviněn z vraždy a poté odsouzen k trestu smrti, která byla od roku 1976 v Americe opět obnovena. Ne vždy se ale jednalo o chladnokrevnou vraždu, kterou si pachatel "užil", mnohdy šlo spíše o jedno velké nedorozumění a nebo také selhání soudního systému v USA. Nicméně jednu věc má většina obžalovaných společnou. Potkalo je špatné dětství plné drog, alkoholismu, zneužívání a nebo se jenom zapletli se špatným člověkem. 


JEFFREY EPSTEIN: FILTHY RICH 

Tento dokumentární seriál pojednává o jednom z nejbohatších lidí, který je důkazem toho, že peníze vládnou světu. Kauza o zneužívání nezletilých dívek vě věku od 14 let, která eskaluje až do obchodu se sexem, kterého se podle určitých svědků účastnil i člen královské rodiny princ Andrew. 


UNSOLVED MYSTERIES 

Původní seriál z roku 1987 opět přichází na televizní obrazovky, tentokrát v novém kabatě a také (bohužel) s o něco míň epizodami. Většina dílů se točí okolo nenadálého zmizení jisté osoby, kdy se následně prokáže, že šlo o nevysvětlitelnou vraždu, kdy nebyl viník ani po několika letech nalezen. I přesto ale na 99% víte, kdo za vraždou stojí. 



THE DISAPPEARANCE OF MADELEINE MCCANN

Možná řada z vás postřehla kauzu ohledně zmizení malé holčičky z Anglie, která se v roce 2007 záhadně ztratila z hotelového apartmánu ve Španělsku, na které rodiče celou dobu dohlíželi z nedaleké restaurace.  Zvlášní okolnosti, při kterých se Madeleine ztratila, zaujala snad veškerá média po celém světě a tak se ze zmizení stala světová kauza. Dnes je to už přes 13 let a Madeleine se stále nenašla, i přesto ale její rodiče neztrácejí naději a doufají, že se jednoho dne nalezne. 


SHARE:

4 komentáře

  1. Tyjo, neví, jestli by mě to moc neděsilo, ty filmy podle skutečnosti.. :D Možná mám radši vymyšlené komedie. :D Ale zase na druhou stranu, určitě je to zajímavé... některé dokumentární filmy jsou skvělý! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, každý jsme na něco jiného u komedie se člověk zase pořádně odreaguje :D Ale občas je zajimavé vidět, co se na tom světě vlastně odehrává a že je to všechno skutečnost..

      Vymazat
  2. Unsolvwd mysteries jsem viděla a nutne potřebuji další díly :D! fakt mi mrzí, že jich je tak málo. A kam zmizela Madelaine, tak na to koukám teď a strašně mě to baví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to jsme na tom úplně stejně! :D Doufám, že ještě nějaké budou, ta znělka mi pak hrála v hlavě ještě týden poté :D Jinak případ madeleine je opravdu zajímavý, já už ho sleduju pár let a jsem zvědavá, jak se ještě časem vyvine..

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig